tirsdag 8. oktober 2019

Det er kjekt med trening :D

Hei :) Eg ville berre dele om at eg no nærma meg eit år som medlem på Sats Nygård :D Det har vore veldig kjekt å trene der og det er alltid fint å kome på Sats. Mi kjære syste var grunnne for at eg begynte akkurat på Sats :D Eg bestemte meg for at eg ville ha med gruppetimer og det er eg så glad for at valgte :D Fyrste tiden var eg med på fire ulike gruppetimer :D Det var Indoor running, Body pump,Love 2 Dance og boxing :D Favorittene blei Boxing, Love 2 Dance og indoor running :) Veldig kjekt med gruppetimer. Gode instruktører, felleskap og inspirerande musikk :D Tipp topp :) Glad og takknemlig for monge gode, artige, tunge og gøye timer på Sats Nygård :D Takk for at du leste. Håper du får en fortsatt god tirsdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar