søndag 13. november 2016

Idag er eg 5 år som disippel av Jesus Kristus :)

Hurra, 5 år som disippel idag :) Hyggelig om du tar deg tid å lese: Sommaren 2011 møtte eg en hyggelig mann som stoppa meg på gata og han spurte meg om eg ville møte han for å lese i bibelen. Vi utveksla mobilnr og nokre dagar etter ringte han meg. Då han ringte meg var eg litt usikker på å svare for eg kjente ikkje dinne mannen. Når han ringte for tredje gong så tenkte eg " dinne mannen ønsker å møte deg for å lese i bibelen, kor ofte får du tilbud om det?". Eg tok telefonen og eg begynte å møte han for å lese i bibelen. Eg, han og en til begynte å treffast cr en gong i veka for å lese i bibelen. Det var skikkelig insprerande å snakke over en åpen bibel: veldig insprerande å lese i bibelen, dele kva eg tenkte om bibelteksten og å få innput av dei om kva tekstene kunne bety. Igjennom disse tidene over en åpen bibel blei eg insprert og eg fekk opplæring i kva det betydde å være en disippel av Jesus Kristus. Det var lærerikt og oppmuntrande å sitte over en åpen bibel med mine to venner. Dei underviste, rettlede og utrusta meg til å bli en disippel av Jesus Kristus. Etterkvart så ville eg bli en disippel av Jesus Kristus og eg tok valget 13. November 2011 om å bli en disippel av Jesus Kristus. Eg lot meg døype: blei gravlagd/død med Kristus og oppreist med Kristus (Rom 6, definitivt verdt å lese). Å velge Jesus som frelsar og Herre i mitt liv har vore det beste valget eg kunne ha tatt. Det har gitt meg så mykje og eg er så takknemlig :) Det har gitt mitt liv eit tryggt grunnlag i min kvardag (Alt pågrunn av Jesus Kristus) og til en kvar tid på dagen. Å være en disippel av Jesus Kristus er å lære av Jesus Kristus: sjå/lese på/om Han og ta Jesu lærdomar inn i sitt liv. Det er en aktiv prossess og eg kan kvar en dag få leve etter Hans gode vilje. Takknemlig for opplæringen i Guds Ord av min venn Bami og Erling, Takknemlig for menigheten eg fekk være en del av i nesten fem år, Takknemlig for Jesus Kristus, Guds Ord (Bibelen) mennesker som har vore og er i mitt liv. Jesus har lært meg å elske mennesker og å bry meg om mennesker. Å være kristen er å bry seg om mennesker og ta vare på sin neste <3 Takk for at du leste og velsigna god søndag :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar