onsdag 10. august 2011

Ut på tur aldri sur :)

Hoppsan! God dagen folkens, eg har no komt til Balestrand (Sogn). Eg tok idag hurtigbåten fra Bergen by og har seil meg opp langs kysten og til Balestrand. Det var ein fin tur og eg har virkelig kosa meg.

Eg vil ellers takke alle som har stukket innom og synes det er virkelig hyggelig
at dokke er så flink til å kommentere mine innlegg! ^^

Dagen er fin og været er bra :)

Idag vil eg dele eit bibelvers fra efeserbrevet: 16 Må han som er så rik på herlegdom,
styrkja dykkar indre menneske med kraft ved sin Ande.

17 Må Kristus ta bustad i hjarta dykkar ved trua,
og de stå rotfeste og grunnfeste i kjærleik.

18 Må de saman med alle dei heilage
få styrke til å fatta breidd og lengd, høgd og djupn,

19 ja, kjenna Kristi kjærleik som er større enn nokon kan forstå.
Må de bli oppfylte med heile Guds fylde!

Lat oss bli rotfesta og grunnfesta i kjærleik! Awesome, Amen for that word :)

Kaffi er godt, kaffi er topp og
det gjer godt for min kropp ?? ^^

Jepp, då ynskjer eg dokke ein kjempe fin dag :) Heeeijdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar