søndag 7. august 2011

Heisann! Mitt fyrste innlegg pågår i ditte augeblikket ^^

Hei og hå, i dag er det min fyrste innlegg på min blogg.

Eg tenker å skrive om litt av kvart, du  får eit lite inntrykk av kvar i ditte innlegge.

Eg vil skrive om det som ligger meg på hjerte og det er blandt anna, idrett, venner og mitt liv som etterfylgjer av min frelser Jesus Kristus :)

Idag har eg kosa meg, har hengt med min venn Alexander og ikveld var eg, Preben og Rita på besøk hjå Elise og Hilde. Der var det monge hyggelig folk. Vi hygga oss med prat og morro og det var servert brownies, til glede for alle gjestane :)

Vennar er bra og eg ein ny dag er klar ;) Ynskjer dokke alle og ein kvar ein kjempe fin dag og husk og kos deg i dag ;) Prekas!

1 kommentar:

  1. Er det noke du lurar på anngåande mitt innlegg eller om meg, så er det berre hyggelig om du spørr :)

    SvarSlett